فیلم کوتاه «همستر» به کارگردانی فاطیما نوفلی، توسط کمپانی معتبر کوندی نست خریداری شد و روی پلتفرم نیویورکر قرار گرفت.

یک فیلم کوتاه ایرانی روی پلتفرم نیویورکر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلم کوتاه «همستر» به کارگردانی فاطیما نوفلی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و برونو اسماجا   Bruno Smadjda محصول مشترک ایران و فرانسه، توسط کمپانی معتبر کوندی نست خریداری و روی پلتفرم نیویورکر قرار گرفت.
کمپانی معتبر کوندی نستConde Nast، در سال 1909 تأسیس شد و به‌عنوان یکی از مشهورترین شرکت‌های رسانه‌ای در آمریکا و جهان، با بیش از یک میلیارد مصرف‌کننده در 32 بازار در پلتفرم‌های چاپی، دیجیتال، ویدئویی، اجتماعی و... شناخته شده است. انتشار مستمر مجلاتی همچونVogue،  The New Yorkerو Vanity Fair از جمله موفقیت‌های دیگر این کمپانی است.
نشریه نیویورکر در سال 1925 تأسیس شد. نیویورکر به دلیل گزارش‌های دقیق و معتبر در سراسر جهان شناخته و به مرور تبدیل به یک نشریه چند پلتفرمی شده و در مسیر خود تکامل یافته است.
کوندی نست و نیویورکر، برای نخستین بار با انتشار این فیلم کوتاه ساخته شده در ایران، در پی معرفی اثر و کارگردان ایرانی آن به بازارهای بین‌المللی، در راستای هدف رسانه‌ای خود یعنی جذب و ارتقای مخاطبان جهانی هستند.
 
این فیلم کوتاه پیش‌از این، در بیست‌ و هفتمین دوره جشنواره فیلم کوتاه بروکسل بلژیک (رویداد مورد تأیید اسکار) و جشنواره‌های ماموت، هات اسپرینگز، پاپی جاسپر و کاسکادیای آمریکا، زنان نیجریه، بیستون انگلیس و کازابلانکای مراکش حضور داشته و در جشنواره پاپی جاسپر، نامزد دریافت جایزه بهترین فیلم و فیلم‌برداری شده است. 
 
در خلاصه «همستر» آمده است: من گُرگو دیده بودم بچه‌شو بخوره ولی دیگه از همستر توقع نداشتم!
 
نوید لایقی‌مقدم، یکتا طبیبی، آذین نظری، پوریا سلطان‌زاده، بهاره علی‌یار، کیانا منتجبی و شایان فصیح‌زاده در این فیلم کوتاه به ایفای نقش پرداخته‌اند و کمپانی Eroin Films پخش بین‌الملل اثر را بر عهده دارد.
 
عوامل فیلم کوتاه «همستر» عبارتند از:
کارگردان: فاطیما نوفلی، تهیه‌کننده: مجید برزگر و برونو اسماجا Bruno Smadjda محصول مشترک ایران و فرانسه، نویسندگان: امیرحسن نوفلی، کیارش اردشیرپور، مدیر فیلم‌برداری: مسعود امینی تیرانی، تدوین: حمیدرضا بزرگر، طراح صحنه و لباس: لیلا نقدی‌پری، مدیر صدابرداری: علی ذوالفقاری، برنامه‌ریز و دستیار اول کارگردان: ساناز قطب، منشی صحنه: الناز میرزا، مدیرتولید: مهدی برزگر، جانشین تولید: امیر مرسلی، اصلاح رنگ و نور: سامان مجدوفایی، طراحی و ترکیب صدا: زهره علی‌اکبری، طراح چهره‌پردازی: فریور معیری، جلوه‌های ویژه بصری: محمد ثانی‌فر، آهنگ‌ساز: امین عطایی، ساخت تیزر: پگاه حامد، طراح پوستر: مجتبی حاتمی‌فر و مشاور رسانه‌ای: علی کشاورز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.